Timber by EMSIEN 3 Ltd BG

zapis

 
bioskop-meni mali-oglasi-meni prevoz-meni slike-meni tutorijali-meni smestaj-meni
Bioskop - Najave Mali Oglasi Prevoz - Polasci Slike - Nekada Tutorijali Smeštaj
hor-rull

Games

F.E.A.R 2 Project Origin

Ocena korisnika:  0 / 5

Zvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivna
Većina FPS zajednice se seća ne tako daleke 2005. kada je F.E.A.R. ugle-dao svetlost dana. Niko do tad nije mogao ni da nasluti da je moguće napravi-ti takav spoj prvoklasne akcije propraćene zastrašujućim horor momentima. Monoli-th nas je pokosio oštrim klizećim startom, ostavivši nas danima u ubokom transu. Ne baš sjajne ekspanzije donekle su pokvarile utisak, no F.E.A.R. je i dalje važio za prvo-klasan FPS. Danas, nakon nešto manje od četiri godine, pred nama je i zvanični nasta-vak jedne od najboljih FPS igara današnjice. Logično pitanje koje se može postaviti je da li je Project Origin dorastao tome da sebe naziva nastavkom? Utisak koji smo mi stekli jeste da je ovo defnitivno punokrvni F.E.A.R nastavak, ali da li su slow-mo napucavanja i bauci koji nas čekaju iza svakog slabo osvetljenog ćoška zaista dovoljni, kao što je to bilo pre nekoliko godina?





VIDEO IGRE KAO ALAT ZA PROTIV POŽARNE VEŽBE

Ocena korisnika:  0 / 5

Zvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivna
Istraživači sa britanskog univerziteta Durham modifkovali su Source engine kompanije Valve i stvorili virtuelni model jedne zgrade univerziteta. Softver je namenjen istraživanju reakcija ljudi u slučaju požara, i obučavanju ljudi kako treba da se ponašaju u takvoj simulaciji. Dr Shamus Smith, koji je rukovodio pro-jektom, rekao je za BBC da su se i pored odličnog softvera za 3D modeliranje ipak odlučili za modifkaciju igre, jer im je to bilo brže, jeftinije i omogućilo bolje specijalne efekte. Prema rečima članova projekta, model zgrade može se završiti za svega nekoliko nedelja bez ikakvog po-znavanja programiranja. Vežba je uspela, mada su igrači postupali suprotno očeki-vanjima - pokušavali su da protrče kroz zapaljena vrata, umesto da ih zaobiđu. U drugim studijama, igre su korišćene za simulaciju nesreća u laboratorijama i za pomoć ljudima da savladaju agorafobiju (strah od otvorenog prostora).

IZAŠAO QUAKE LIVE

Ocena korisnika:  0 / 5

Zvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivna
Quake Live, najavljen još 2007. godine, prešao je u otvorenu beta fazu i može se besplatno igrati. Igra je u suštini rimejk izuzetno popularnog Quake 3: Team Arena i namenjena je takmičarskom igra-nju. Ključna razlika u odnosu na uzor je što se igra iz web čitača, a neophodno je samo skidanje plugin-a od nekoliko me-gabajta. Igračima je dostupno 5 modova igre standardnih za ovakve naslove, kao i preko 20 mapa. Igra koristi id Tech 3 engine (Quake 3, Call of Duty, Medal of Honor: Allied Assault) uz pojednostav-ljen interfejs, a sadrži i razvijen sistem za procenu veštine igrača i uparivanje sa drugim odgovarajućim veštinama. Fi-nansiraće se isključivo prodajom reklama unutar igre. Interesovanje igrača je ogro-mno, o čemu svedoči preko 110 hiljada novih naloga stvorenih 6 sati nakon pre-laska u otvorenu betu, i redovi za igranje koji se mere hiljadama.

Operation Flashpoint: Dragon Rising

Ocena korisnika:  0 / 5

Zvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivna
Operation Flashpoint: Dragon Rising, koji razvija Codemasters, nije nastavak originalne igre, izjavili su čelnici kompanije Bohemia Interactive Studio. Mada je situacija kada izdavač zadrži ime, a razvojni tim pravo na igru relativno česta pojava (Far Cry i Crysis, odnosno Football Manager i Championship Manager), saopštenja za štampu ovog tipa su retka pojava. Marek Spanel, direktor studija Bohemia, govori da su se na ovakav korak odlučili pošto Codemasters igru re- klamira kao direktan nastavak, što nikako nije slučaj. Prema njegovim rečima, Bohemia Interactive je zadržao prava na tehnologiju, priču, dizajn i sve ostale ele-mente igre, dok Codemasters poseduje samo ime. Bohemia Interactive je još 2007. godine izdao svoje viđenje duhovnog nastavka naslova Operation Flashpoint, ArmA: Armed Assault, a iste godine najavljen je i nastavak koji ide istim stopama, a uključuje i potpuno novi engine (Armed As-sault je koristio unapređeni Operation Flashpoint engine) koji će podržavati i DirectX 10 tehnologiju. ArmA 2 se očekuje krajem godine, dok je Dragon Rising najavljen za maj.

NAJAVLJENE NOVE BATTLEFIELD IGRE

Ocena korisnika:  0 / 5

Zvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivna
Electronic Arts je najavio dve nove Battlefeld igre, sa podnaslovima 1943 i Bad Company 2. Prva je rimejk Battlefeld-a 1942, sadržaće samo igru u više igrača i biti dostu-pna isključivo preko servisa digital-ne distribucije, dok će Bad Company 2 ponuditi ono što su igrači konzola već videli ove godine, uz veliki broj izmena i poboljšanja. Na obe igre radi švedski Digital Illusions CE (DICE), koji je radio na svim prethodnim na-stavcima, kao i na januarskom hitu Mirror’s Edge. Pored razvojnog time, obe igre će koristiti Frostbite engine, koji je razvijen za prvi Bad Company, a odlikuje se velikom količinom de-talja na distanci i okolišem koji se u velikoj meri (čak 90%) može uništiti! Battlefeld 1943 se očekuje tokom leta, dok Bad Company 2 izlazi 2010. godine.